השופט בדימוס על שופטי נתניהו: "מעשה לא תקין"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on השופט בדימוס על שופטי נתניהו: "מעשה לא תקין"

    השופט בדימוס משה גלעד במהדורת הבוקר: "מה זה מרי אזרחי? אני אלך להרוג את השכן שלי? לאן הגענו. זה עם ישראל. מספיק עם המילים האלה. אני מוחה. הם כבר הצליחו, החקיקה המשפטית שונמכה"

    צילום: ארז חיים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השופט בדימוס משה גלעד, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס לדבריו של פרקליט המדינה לשעבר משה לדור, על דבריו השופטים במשפט נתניהו: "לגבי מה שהוא אמר בצד הטכני שהדבר נדיר, לא נעשה ורצוי שלא יעשה – אני מסכים איתו. בשיטת המשפט האדוורסרית שלנו השופט עומד בצד. בהתחלה של השיטה כאן הרעיון היה שהם בקושי מדברים ושואלים אפילו. אבל הכלל הגדול הוא לא מחליטים לפני שקוראים את הפסיק האחרון בסיכום האחרון של הצדדים".

    לדבריו: "היה לי כבר מקרה שהייתה לי החלטה אבל שיניתי את דעתי ברגע האחרון מהרשעה לזיכוי. האירוע הזה (שהשופטים מביעים דעתם על התיק במהלך המשפט) נדיר. נגיד שכרגע שלושתם התרשמו שאין מספיק ראיות לשוחד, כל עוד הם לא חתמו על פסק הדין הם יכולים לשנות את דעתם. לכן זה לא תקין ומעורר כל מיני ציפיות לשני הצדדים. מה שהם רואים זה נכון לעכשיו. יתכן ויהיו שינויים".

    על תוצאת המשפט: "אני מקווה שלטובת העם המדינה וראש הממשלה שהוא יזוכה. דווקא בגלל זה המשפט צריך להמשיך עד הסוף. אני רוצה שנתניהו ילחם עד הסוף. קשה לי לקבל שהוא יודה בפני השופטים רימיתי את עם ישראל. אם הוא חף מפשע כמו שהוא טוען – שבית המשפט יכריע".

    גלעד תקף את האנרכיה ברחובות: "מה זה מרי אזרחי? אני אלך להרוג את השכן שלי? לאן הגענו. זה עם ישראל. מספיק עם המילים האלה. אני מוחה. הם כבר הצליחו, החקיקה המשפטית שונמכה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין מה הוא חושב על שיטת הוצאת העדויות מהעדים, ויתר השחיתיות של הפרקליטות.